Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J57a19n 32R53i57c45h30t21e71r

9. 11. 2016 10:29

Mě spíš překvapilo, že přes EET nepůjdou platby převodem. Říkal mi o tom kamarád provozující hotel: "Já když prodám sodovku za bůra, dám účtenku. Ale když udělám oslavu nebo firemní večírek za sto tisíc, které mi pak zaplatí převodem, tak finančáku nic neodejde".

Ani nevím, nakolik mu to mám věřit...

0 0
možnosti

Finančáku odejde kontrolní hlášení, kde to bude uvedeno (protože to je nad 10 tisíc).

0 0
možnosti

To vám nevadilo že už x let musíte mít na úředním dokladu číslo občanky a rodné číslo? Kdy jste se probudil?

1 4
možnosti

DIC lze nechat na zaklade zadosti zmenit, tedy anonymizovat. Ostatne DIC jiz ted musite na spouste dokladu (napriklad fakture) uvadet.

1 0
možnosti

dodatek k posledni vete - netyka se neplatcu DPH. Ale faktem je, ze pokud nedelate praci, kde nemate temer zadne vstup (material apod.) tak 1 milion obratu je tak akorat na uziveni se.

0 0
možnosti
Foto

Jsem plátce DPH od roku 1996 a moje RČ visí "na každém sloupu". Celkem mi to ani nevadí. Ovšem jak tento problém pořeší přibl.. úřad na ochranu osobních údajů je otázka, když si ani nesmíte vyfotit gaunera kterej vám rozbíjí majetek a jeho fotku zveřejnit??

8 0
možnosti
Foto

Jediný problém jsou "veškeré snahy bojovat proti používání rodných čísel na všech frontách". Toto je v pořádku, k tomu identifikace jsou.

Kdo se za své DIČ stydí, ať nepůsobí na veřejném trhu.

4 15
možnosti

P98a17v85e56l 51V26é27b83r

8. 11. 2016 22:36

Inu, nadutý, hloupý a spolkl všechnu moudrost světa.

Problém je totiž v tom, že rodné číslo je krutě zneužitelný údaj. Se znalostí rodného čísla (a dalších údajů, jako je adresa a podobně) lze např. uzavřít půjčku na někoho, kdo o tom nemá ponětí. Tyhle případy se už staly.

12 4
možnosti
Foto

Tak v tom případě víte, na co máte podat ústavní stížnost. Ale co potom se zdravotními pojišťovnami?

2 0
možnosti

Rodné číslo Vám přečtou i na bazéně a kdekoli kde použijete občanku....tragédie až hrůza :-)

11 0
možnosti