Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mladenec

29. 7. 2009 16:42
Generali jsou naprosti amateri

Jednani Generali je s prominutim "k bliti". Toto se mi stalo take, zaroven mi zvedli pojistne z duvodu vyssiho limitu plneni daneho novelou zakona (ale o snizeni z duvodu "zestarnuti vozidla" ani pamatky ... dost opomijena praxe).

Ke vsemu jak pise autor, vubec nedostal odpoved na svuj email, ale snusku nijak nesouvisejicich PR kecu.

Ja jim smlouvu okamzite pisemne vypovedel. Zaroven jsem zadal o vypis bonusu. Prisel mi dopis, kde o pozadovanem vypisu nebyla ani zminka. Ale dopsali, ze mam povinnost neprodlene odevzdat "zelenou kartu". Takze ani ja se zadne odpovedi nedockal.

Nejsou schopni odpovedet na email  / dopis a mam jim duverovat, ze budou schopni resit pojiste odalosti? Hloupost!

0 0
možnosti

Heisenberg

29. 7. 2009 16:07
Jsou lidé hloupí?

Asi jsou, protože, když mi přijde platba, tak přece musím mít smlouvu, na yákladě které ji mám zaplatit. Takže pokud mi příště míst jedné koruny navíc (které jsem si nevšiml), tak si zavolám na zákaznickou linku a požaduji, ať mi poštou pošlou kopii smlouvy (nebo dodatku ke smlouvě). Pokud na tomto dokumentu (pokud nějaký bude) chybí jedno z následujících: Podpisy (dva), datum sjednání, datum, kdy nová smlouva, či dodatek vstupuje v platnost, identifikace pojistníka, pojištěnce a pojištovatele, tak máte na výběr buď pojišťovnu žalovat, nebo žádat okamžité bezplatné storno.

0 0
možnosti

Lukáš Jelínek

29. 7. 2009 22:38
Re: Jsou lidé hloupí?

Pozor, nejedná se o uzavření nové smlouvy, nýbrž jen o změnu té stávající přidáním dodatku. Mohlo by to být v souladu s článkem 13 pojistných podmínek, přestože nejsem přesvědčen, že tomu tak je (to už by musel případně rozhodnout soud). Primárně ale nejde o to, zda je postup Generali právně akceptovatelný nebo ne. Důležité je, že je krajně nedůvěryhodný a neetický. Lze z toho tím pádem vyvozovat například i to, jak by pojišťovna postupovala při pojistné události.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2355x
Kdysi jsem říkával: "Nikdy nebudu blogovat." A jak vidíte, nebyla to pravda.