Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Duch sedláka Čupery

17. 9. 2008 13:12
jaxe správně říká:

seznam, najdu tam co neznám - google, najdu tam co potřebuju

 

 já vím, nerýmuje se to, ale sedí to ;-D

0 0
možnosti

apokalypsa

17. 9. 2008 10:59
Seznam? To neznam :-)

Seznam jsem nepouzival nikdy - presel jsem plynule z Altavisty na Google. Ne ze bych Seznam nezkousel - ale vzdy jsem rychle utekl. Co me na ceskem trhu zaujalo, to bylo Jyxo.

0 0
možnosti

radec

17. 9. 2008 10:58
na seznamu se lépe hledají nelegální MP3

seznam indexuje většinu blogísků a díky tomu se na seznamu lépe hledjaí nelegální mp3 :-) pokud název s písničkou zadám do google tak to trvá než odkaz na stáhnutí najdu, na seznamu je to hned. (pokud chce si člověk stáhnout jednu písničku, která právě letí - je seznam na to ideální )

0 0
možnosti

MartinJiskal

17. 9. 2008 3:33
z velke casti je to pravda

ale obcas stale seznam rychleji vyhodi nejaky cesky vysledek, zvlaste pokud dane tema ma velke mnozstvi anglickych stranek a minimum ceskych (zvlaste se to tyka ruznych nazvu)

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2355x
Kdysi jsem říkával: "Nikdy nebudu blogovat." A jak vidíte, nebyla to pravda.