- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vim presne cim to je! 15. unora bylo tepleji nez stejneho dne loni, vsimli jste si? No a to je ten duvod, proc nehod ubyva. Vysvetleni je slozite, pro vetsinu smrtelniku zcela nepochopitelne a ani tu na ne neni prostor. A co z toho plyne? Globalni oteplovani je DOBRE!
-
:o)
... která ovšem stojí na předpokladu, že vyšší cena PHM vedla k jejich nižšímu prodeji a tím i nižšímu celkovému projezdu motorových vozidel u nás. Obávám se, že právě tohle není pravda. Navíc, neberete v úvahu stále se zvyšující počty vozidel v provozu (čistý roční nárůst cca 50,000).
Vývoj bezpečnosti na našich silnicích by jistě stál za hlubší analýzy a tipnu si, že zcela určitě nebude ovlivněn jen jedním faktorem, ale celým komplexem příčin. A rozmotat tenhle komplex určitě nebude jednoduché.
Čísla o prodeji paliv jsou bohužel k dispozici pouze do března. První dva měsíce byly meziročně růstové (ale byla teplá zima, takže jezdil i ten, kdo na sníh nevyjíždí), v březnu byl meziroční pokles o 3 %. U nafty podobně, dva měsíce růst a v březnu pokles o 5 %. A to bylo ještě před tím hlavním nárůstem cen paliv.
Dále, pokud by skutečně přibylo 50 tisíc vozidel (i když je otázka, jestli přibývají skutečně do provozu, nebo jen do registrace), při nezměněném celkovém prodeji paliv by to svědčilo o tom, že se mění styl jízdy.