Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

klauzkomik

27. 4. 2008 11:29
hmmm

na fotografii nevypadáš,že by ti bylo devadesát a měl senilitu já jsem určitě starší a nepíšu nesmysylné blogy jelikož mám účet  u banky a jak telefonního bankéře,tak můžu platit přímo příkazem přes internet a je to o poznání rychlejší a levnější,no to by bylo ale na nějaký nový blok

0 0
možnosti

Lukáš Jelínek

27. 4. 2008 14:59
Re: hmmm

To je zajímavé, že vždycky nejvíc kecá ten, kdo toho nejmíň ví. Víš, proč jsem to potřeboval poslat poukázkou typu C? Nevíš. Ale kecáš. Internetové bankovnictví samozřejmě mám, nicméně v daném případě jsem to prostě potřeboval udělat takhle.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS